بیست لینک چیست؟ خدمات بیست لینک(کوتاه کننده لینک) و کیوآر کد ساز و بیوساز و بیش از 30 خدمت لینکی

۲۳ دی ۱۴۰۲
مدیر20لینک
مدیر20لینک
مدیر20لینک
مدیر20لینک
0 دقیقه خواندن

مقدمه:
در این مقاله، با روش‌های بهینه‌سازی برای استفاده از «بیست لینک» برای افزایش بازدید سایت و بهبود سئو آشنا می‌شوید. ما به شما نکاتی ارائه می‌دهیم که چگونه می‌توانید از این ابزار به‌طور بهینه استفاده کنید تا جذب ترافیک متنوع و افزایش دیده‌شدگی سایت خود را بهبود بخشید. از به‌اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه با اطمینان اطمینان حاصل کنید که مخاطبان به راحتی به محتوای شما دسترسی پیدا کنند و سئو سایت شما یا شبکه های اجتماعی شما بهبود یابد.

مزایای لینک‌های کوتاه:
  - توضیح در مورد سادگی استفاده، اشتراک‌گذاری راحت، و ارائه آمار و اطلاعات درباره لینک‌ها  که در این مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم.

چگونگی استفاده از خدمات بیست لینک:
استفاده از بیست لینک بسیار ساده است و سعی میکنیم نمونه های آموزشی آنرا تقدیم کنیم.اما به صورت کلی در مرکز راهنمایی و کمک موارد را به صورت مفصل توضیح داده ایم.

سئو و لینک‌های کوتاه بیست لینک:
  - تاثیر لینک‌های کوتاه بر بهبود سئو و امتیاز دامنه برای دارندگان سایتها واضح است که در بهینه‌سازی لینک‌های کوتاه برای موتورهای جستجو نیز نکاتی در این خصوص به صورت تخصصی وجود دارد که استفاده از بیست لینک را  برای دارندگان سایتهای محتوایی ضروری می سازد.
ما در بیست لینک برای این منظور api  اختصاصی آماده کرده ایم که به ضرورت میتوانید از آن استفاده کنید.دارندگان سایت های وردپرسی نیز  با دانلود یک افزونه از بیست لینک و نصب در سایت خود و قرار دادن کلید api میتوانید لینکهای داخلی را مدیریت کنند.

مقایسه بین بیست لینک و سایر لینک های کوتاه کننده:
  - کوتاه کننده های لینک بسیاری امروزه وجود دارند اما بیست لینک اطمینان میدهد پس از فروش پنل دخل و تصرفی در لینکهای شما نداشته باشد و مدیریت فروشش را با استفاده از تبلیغات جبران نماید.
  و البته بیش از بیست خدمت در بیست لینک تقدیم می شود که انتخاب بهترین گزینه بر اساس نیازهای شخصی از اهداف مهم ماست.
البته کیو آر کد ساز و کوتاه کننده لینک بخشی از خدمات بیست لینک است؛ ما شباهت زیادی به zi.link داریم اما یک پلفترم داخلی هستیم که میخواهیم خدمت طلایی با هزینه کم و بدون درج تبلیغات و ... تقدیم کنیم.

اگر سوال یا درخواست دقیق‌تری دارید، خوشحال می‌شویم که به شما کمک کنیم.

ادامه به خواندن

پست های بیشتر از وبلاگ ما

کنترل و بهره‌مندی از لینک‌ها در فضای مجازی با بیست لینک
توسط مدیر20لینک ۲۴ دی ۱۴۰۲
سرویس "بیست لینک" به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کنترل و بهره‌مندی از لینک‌ها در...
ادامه مطلب